This blog will highlight my work and schedule for the QA and development process. As we are continuing to work on the transition from the Elysium core to the Nostalrius core, I wanted to highlight a few of the areas of focus prior to server launch. I’m more aware than anyone else that Nostalrius isn’t without it’s issues. There are a number of issues that were long-time plagues (see: blade flurry, windfury) that are difficult to fix. There is future content to be scripted and existing content to be polished. There is a lot to do and the list will likely never end. That’s the nature of development, but our goal is to push the ball forward every day and let the quality speak for itself. Here are some goals for our team prior to launch:
Complete the content for the Ahn’Qiraj patch for the Nostalrius PvP relaunch
Prepare BWL for the Nostalrius PvE relaunch to ensure the issues faced on the PvP server do not repeat
Clean up pre-nerf AV to make the battleground more accurate and enjoyable
Fix common issues regarding spells and abilities
Eliminate known exploits
Implement improved Escort quest AI
Create and merge known issues from Nostalrius onto a new bugtracker based on Elysium’s previous tracker
In the weeks ahead, as we continue to work and get the servers ready for players, I will be updating this blog with more specific details about the work being done and maybe share a video or two showing off some of our work for you to see.
Держите корректный перевод, а то сейчас поналезут гугл транслейторы.
Этот блог будет освещать мою работу, расписание для Вопросов&Ответов и процесс разработки. Тк мы продолжаем работу по перемещению ядра Илизиума на ядро Носта, я хочу осветить несколько областей на которых мы сосредоточимся к открытию сервера. Я осведомлен больше, чем кто либо еще, что Ност был не без ошибок. Есть несколько багов, которые были долгоживущей болезнью (blade flurry, windfury), и которые сложно пофиксить. Есть будущий контент, который необходимо пофиксить, есть существующий который необходимо отшлифовать. В общем, много много дел и этот список дел похоже никогда не закончится. Это суть разработки (девелопмента), но наша цель: идти вперед каждый день и дать качеству говорить за нас. Ниже список целей для нашей команды, на которых мы сосредоточимся к запуску:
- завершить контент для патча АК40 для перезапуска Ностарлиус ПВП
- подготовить БВЛ для перезапуска Ностарлиус ПВЕ для того что бы ошибки встреченные на ПВП сервере не повторились
- вычистить пре-нерф АВ для того что бы сделать БГ более правильным и играбельным
- пофиксить существующие баги по спелам и абилкам
- применить улучшенный ИИ для экскорт квестов
- перенести старые баги с Ностовского багктрекера на багтрекер Илизиума.
И маленькое дополнение из другой темы:
Будет открыто как минимум три игровых мира, которые будут открываться один за другим в последовательности: Nostalrius PvP > Nostalrius PvE > Свежий игровой мир (PvP). Точные сроки открытия игровых миров и интервалы между запусками мы сможем сообщить только после результатов стресс-тестов.